söndag 21 november 2010

Självförtroende


Det finns de som vågar vara sig själv i varje situation och det tycks som om de räds ingenting.

Sen finns det såna som jag som mer ofta än inte, tänker att den här gången kommer de på sanningen. Att jag bara är en ointelligent lite skit som bara spänner upp en färgglad camouflage dräkt. Det för att leda deras uppmärksamhet i en helt annan riktning. Allt för att de ska tro att jag är smartare än jag är. Visst jag är väl inte helt tappad bakom vagnen men jag har nog en betydligt tunnare sköld som skyddar mig än vad många tror. Jag önskar att jag var mer strukturerad och organiserad. Att jag var mer tydlig och inte så undanfallande. Att jag oftare skulle slå näven i bordet än vad jag gör.

Visst jag har blivit bättre på att säga nej och sätta gränser, men långt ifrån så självsäker som jag önskar att jag vore.

Nej, nu ska jag ut på google och se var man kan uppgradera sig själv.gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare