måndag 6 december 2010

Planer inför 2011


För snart tio år sen fyllde min bästa vän 40 år. Jag ville ge henne en personlig present så hon fick en överlevnadsväska. Toalettsaker i mini format, choklad, en nödvändighet för varje kvinna, en liten tetra vin, karta, telefonkort och andra saker. Idag om jag skulle göra samma väska skulle nog innehåller vara något förändrat. Mycket vatten har runnit under broarna, jag vet inte om vi är tio år klokare, det får andra avgöra. Vi har hunnit med en hel del saker både tillsammans och även var och en för sig. Vi har skrattat mest men visst har vi fällt en och annan tår.

Har lite idéer om vad hon ska få nu när hon snart fyller 50, men det ska jag inte skriva om här då jag vet att hon smyger in på min blogg ibland och nån hemlighet ska jag väl få behålla för mig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare