lördag 17 april 2010

Long time....


Så går det när datorn inte vill samarbeta och vägrar att starta.

Nåväl, en del saker har hänt men inget större att rapportera om.
Jag befinner mig just nu hos min bror och svägerska. min syster fyller 40 imorgon och det är startskottet för tre veckor med fem födelsedagar sammanlagt.

Jag skulle flyga upp igår men så kom det ett vulkanutbrott emellan. Så jag har suttit i tolv timmar på tåget i natt från Stockholm till Boden. Mindre kul kan jag bara säga. det är viss skillnad på 1 h 20 min med flyget och ett halvdygn sittandes på ett tåg en fredag kväll. storebror kom och hämtade mig vid kvart över sex imorse vid stationen. Tur att jag har honom.
Just nu är jag helt slut i huvudet så jag ska ta och gå och lägga mig för att imorgon berätta om att äntligen fått se By The Way Band live, mycket bra kan jag bara säga. Om vilddjuren och om födelsedags fest hos min syster idag.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare