söndag 18 april 2010

Söndag kväll


Mina föräldrar, min bror och hans vilddjur

Först o främst Grattis kära Syster på 40 årsdagen.

Då har jag kommit upp till mina föräldrar. Skönt att äntligen vara här.
Där ett tag trodde jag inte att jag skulle komma upp men så fick jag tag i en tåg biljett för 900 kr, sitt plats 12 timmar på tåg. Kan inte påstå att jag tycker om att åka tåg långa sträckor nu får vi hoppas att det ska vara över med vulkan utbrott och annat när jag skall hem om en vecka.
Hade möjligheten att få se The By The Way Band igår. Det var ett band som spelade innan som var helt ok men the BTW band var betydligt bättre. Ska väl sägas att jag inte var den enda som tyckte det. De fick bättre respons från publiken. Det visslades och 'tjoades' mycket mer när de spelade.
Sen var det kalas hos min syster. Tacos och tårta och trevligt sällskap är väl aldrig fel. Fast unga frk var besviken att mamma fick så många paket och hon fick bara några få. Det är inte lätt att vara liten. Nu hann jag inte träffa dem så mycket men jag åker ner på Fredag så att jag får busa lite med dem och sova över. Det är härligt när de kommer och vill mysa på morgonen.

Annars har inget speciellt hänt.
Mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare