onsdag 16 juni 2010

Take me to the church on time


Om du nu inte råkar veta så gifter sig vår kronprinsessa Victoria o hennes Daniel Westling på lördag.

Jag älskar att titta på stora svulstiga evenemang som detta, Oscarsgalan där man får se lite glamour och flärd. Kul att se vad damerna har för vackra kreationer och smycken. Sen måste jag säga att jag snart utvecklat allergi mot alla bilder och allt skriveri innan bröllopet. Skulle inte vilja byta med dem för allt smör i Småland. Jag unnar dem lycka och kärlek, men varför måste jag vara delaktig i varje litet myrsteg, det frågar jag mig.

Jag är bortbjuden på lördag och jag undrar om man kanske måste ha någon sorts tiara av på sig.
Hittade två olika typer här på nätet jag skulle kunna tänka mig, tror nog att det som är lite högre skulle vara vackert, eller vad tror du?
Om jag någonsin skulle gifta mig blir det om jag får som jag vill på Arlanda på väg mot något trevigt och mysigt ställe. Nu kommer det aldrig att hända, men bara så att du är förvarnad uti fall att.
Nej nu är det dags att sova, börjar sju imorgon. Ska du ha tiara på dig eller kanske krona på lördag för att fira? Det är dagens ilands problem.
Natti, Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare