tisdag 8 juni 2010

Tommy Körberg foto: Expressen


Så då är tisdagen snart över. Har tvättat och vilat idag. Det har varit en intensiv helg, har jobbat fredag till måndag. Hade helgansvaret plus att jag var ute både lördag och söndag efter jobbet.
I lördags var jag och en kollega på Smaka på Stockholm och sen i söndags firade jag nationaldagen på golfängarna i Sundbyberg. Tommy Körberg sjöng och sen hade jag o KV och hennes tjejer picknick. Det var mycket trevligt som det brukar vara, men det innebär också att jag var helt slut igår när jag kom hem. Nu har jag då vilat idag för sen är det personalfest imorgon, ska med en boende till hans familj på torsdag. Jackson Browne o David Lindley på Cirkus på fredag och sen jobba till 15 på lördag.
När det är sommar är det sällan jag har en helt ledig helg utan några som helst aktiviteter. Det är kul men intensivt.
Annars händer det inte mycket
Återkommer senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare