måndag 16 augusti 2010

Hänt i Veckan

Så vad har hänt den här veckan.

Jag och KV har varit på Cinderellakryssning i måndags. Vi hade det lugnt och skönt. Åt gott och hade djupa samtal och vad vi skulle köpa, politik, och hur förbaskat bra och smarta vi är. Vårt IQ går inte att mäta, Mensa har försökt men förgäves. The By The Way Band, vann Norrlands finalen av Next Big ThingNolia mässan i Piteå nu i veckan. Med lite tur så får de spela i Kungsträdgården längre fram. Då ska faster Katarina stå där och skrika mig hes och göra mig själv till åtlöje, ingen större bedrift jag vet. Men det är dumt att inte ta tillfället i akt. Hade picknick i Marabouparken i lördags. Det fina vädret gjorde att det var mycket folk där. Dessutom var det ett brudpar som tog sina bröllopsfoton i parken. Dessutom en möhippa. En fd kollega gifte sig igår. När jag gick in på Facebook, hade hon skrivit att i dag gifter vi oss. hade ingen aning, men kul i alla fall. Den här veckan ska jag se The Ark på Grönan och sen ska jag träffa en kurskamrat och hans pojkvän på lördag. Det ska bi kul.

Dags för lopplådan, börjar klockan sju imorgon.

PS Om du har BBCEntertainment så kör de en serie QI med Stephen Fry som programledare, du kan även hitta klipp på youtube. Klockan 20 varje vardag kväll, vill du få dig ett gott skratt rekommenderar jag dig att titta på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare