fredag 6 augusti 2010

Nu börjar det likna nåt.

Martin Stenmarck, Gröna Lund 5/8 2010
Foto: KV
Nu har det då regnat en hel del och nu har solen återvänt. Det är en behagligare värme, inget klibbigt, kletigt väder. Jag kan sova och börjar bli människa igen. Underbart.
Var hemma hos en kompis och hennes familj tillsammans med KV. Det är full fart, vår kompis har tre barn under 10 år och de vill som de flesta barn bli sedda av gästerna. Nåväl, det är roligt med barn men det innebär också att man kan inte prata på samma sätt som om man vill utan att de ska ha ha ett ord i samtalet.
Igår var vi på Grönan och såg Martin Stenmarck. Har hittills sett de gamla rävarna och nu var det dags för ungtupparna. Kan hända att det inte har samma tyngd som Kristofferson o grabbarna men det ger jag blanka f** i. Jag lever bara en gång och jag tycker faktiskt att Martin är jättebra. Nu ska jag jobba helgen och sen blir det Cinderllakryssning på måndag jobba på tills fredag och sen ledig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare