lördag 17 juli 2010

Jag tyar icke längre


Jag tycker om sommar, tro inget annat. Men jag tycker inte om den tropiska värme vi haft den senaste tiden. Min hjärna fungerar inte, jag kan inte tänka klart och jag svettas som en gris. Kan inte sova ordentligt, vilket gör att jag blir irriterad och är inte rolig varken för mig själv eller för någon annan.
Till slut sa min kropp eller om de var blodtrycket fick nog igår. Jag vaknade och mådde illa som bara den. Så jag sjukanmälde mig och har även varit hemma idag. men imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Hoppas u på rejäl åska som ska ladda ur så att det blir drägligt igen. Sen kan får det gärna blir varmt igen. Men det 20-25 grader räcker gott och väl för min del.
Inte mycket har hänt. Har jobbat och i torsdags var jag och KV till Edsviken och hade picknick. Annars inget spännande den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare