tisdag 19 januari 2010

Congratulations Jeff!


Jeff Bridges vann en Golden Globe som bästa manlige skådespelare för sin roll som Bad Blake i filmen Crazy Heart. Så nu hoppas jag att den kommer att gå upp på svenska biografer. När jag kontaktade SF förra veckan eller så var det osäkert om den skulle komma upp på vita duken här eller om den kommer på video direkt.
Det är nåt visst hos honom som tilltalar mig. Han verkar vara en kille som vågar utmana sig själv och den blicken, hjälp.
Jag skulle vilja vara modig och utmana mig själv oftare, men sanningen är den att jag är så förbaskat feg. Jag tänker många gånger att det där borde jag göra, det där borde jag prova på, men rädslan för att allt ska gå åt h...... oftast stoppar mig. Kan inte låta bli att beundra de som vågar hoppa utan att veta om fallskärmen vecklar ut sig eller inte. Visst det finns situationer när jag har mer mod än annars men oftast är jag mycket feg. Inget att skryta med precis.
Nu är det dags för lite skolarbete.
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare