lördag 16 januari 2010

Vinter i Stockholm



Jag har varit så trött att jag inte orkat skriva de senaste dagarna.

Jag har börjat skolan igen och det är ok. Sex-sju veckor till och sen är det över.

Jag har fotat lite med min nya kamera och det har varit kul. Frosten gör att det blir så vackert tycker jag.

Igår var jag och KV och unga Frk V på genrepet av Let's Dance, eftersom det serveras alkohol vid själva sändningen så får inte underåriga vara närvarande. Det gick igenom alla danser en gång. Kul att få se det live. Det var varierande talang och begåvning på de olika deltagarna. Det skulle vara kul att lära sig dansa så bra. Jag tycker att det är kul att dansa men är inte speciellt bra. Men det måste ju vara tuffast för killarna, de är ju de som ska föra, och om man inte är van att göra det, tufft. Har dansat med såna som inte kan dansa överhuvudtaget, och det varit urtrist. Men sen de som är duktiga och bra på att föra och då kan jag bli bättre än jag i själva verket är. Nu har jag nog inte dansat sen min systers bröllop, men kan längta efter det ibland. Har funderat på att börja dansa Linedance. Då kan man gå själv och det är bra motion och bra för vikt reduktionen. Har inte kommit i närheten av en våg än. Vill ha ett riktmärke var jag börjar i år.

Såg mitt lönebesked på datorn på jobbet. De har både min december och min januari sjukfrånvaro på samma lön så hag får 6-7 000 kr mindre än vanligt. Måste kolla upp det, för det kan väl inte stämma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare