torsdag 21 januari 2010

Host, Host!


Jag har en eländig hosta som inte vill ge sig. Det är jobbigt när man sitter i klassrummet och hostar hela tiden. Inte bara det, men det gör ont i ryggmusklerna. Vi har pratat om nervceller på Medicinsk Grundkurs idag, kanske jag skulle ta och förklara för er hur muskelcellerna fungerar, nähä, ni är inte intresserade. Tråkmånsar.

Min helg har börjat. Är ledig fredag till söndag vilket är helt underbart vill jag påstå.

Har inget inplanerat, ska väl se Let's Dance imorgon och ska försöka ta mig till en bio för att se Up In The Air men om jag hostar så här är det inte kul.

Annars har jag inte mycket att berätta.

Mer senare...

2 kommentarer:

  1. ja det ska verkligen bli jätteskönt, behöver komma bort lite från jobb och vardag känner jag.

    SvaraRadera
  2. Se Up in the air. En höjdare!

    SvaraRadera

Räknare