fredag 12 februari 2010

Host! Host! Host!


Dags igen, nåja jag har väl varit förkyld och hostig i 5 veckor nu. Men det är inte kul. Stannade hemma för jag kände att det var ingen idé att ta sig till jobbet när jag mår så här. Hade först tänkt ta mig till vårdcentralen, men vad kan de göra. Sen om det inte är bättre på måndag så går jag dit och de får sjukskriva mig en vecka så att jag kanske kan få tillbaka lite krafter.

Måste bara berätta en liten söt historia. Skickade paket till min systersbarn Unge herrn fick en lastbil med sitt namn på och unga fröken fick en Askungen. Unga fröken blev lite besviken för det stod ju inte hennes namn på dockan. Men vad vet jag, har aldrig hört något riktigt förnamn på Askungen så de kan mycket väl ha samma förnamn, Känner du till hennes förnamn för det finns väl ingen som kallar sitt barn Askungen hoppas jag.

Inte mycket annat har hänt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare