måndag 22 mars 2010

En ny vecka


Så var det måndag igen. Tiden går så fort att man knappt hinner blinka så har en vecka gått. Eftersom jag jobbade i lördags så är jag ledig söndag och måndag. Igår var jag på förhandsvisning av Dreamsworks nya film Draktränaren. Har aldrig sett en film i 3D på bio så det var mäktigt.
Gissar att unge herr E skulle tycka den var häftig men otäck. SF ska bygga om biograferna så att man ska kunna se 3D i hela landet, bra initiativ.
Idag ska jag ut till Arlanda där min brorsdotter ska mellanlanda på sin väg upp till sina föräldrar. Hon har en 3 timmars stopp så jag ska bjuda henne på lite mat och så. Vi har ju inte setts sen i början på januari, förutom på Skype förstås.
Annars har jag väl inga speciella planer.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare