fredag 12 mars 2010

Nyklippt

Igår så var jag då äntligen och klippte bort mycket överflödigt hår. Helt underbart om du frågar mig. Jag har varit så missnöjd med mitt hår den senaste månaderna, så det var en ren befrielse att få träffa min fantastiska frissa. Här är resultatet. Inte det bästa kortet men ok.


Sen har jag bokat min resa upp till Luleå idag, 780 kr, TUR OCH RETUR. Det är alltså 100 mil enkel väg, vad skulle det inte kosta om man åkte bil. 845 kostar det med SJ med liggvagn och då tar det i snitt 14 timmar enkelväg. Med flyget tar det 1 tim och 20 min. Det finns inget alternativ för mig. Dessutom om du åker tåg måste du ha mat fika, kanske lite gods och nåt läsbart. Visst kostar flygbussen ut till Arlanda men ändå. Att snabbare komma fram är värt mycket för mig. Ska bli så kul. Syster Yster fyller 40, hennes son blir 5 år, och min svägerska fyller också år när jag är uppe. Sen fyller både pappa och jag år snart därefter, så inom tre veckor fyller fem i familjen år.
Vi är hos min syster när hon fyller år och sen åker jag och mina päron upp till Bushen. Vet jag inte om de kommer upp helgen därpå när unge herrn fyller år. Himmel kan inte fatta att han blir fem år, var tar all tid vägen.
Ikväll får vi hoppas att Willy åker ut ur Let's Dance så att det blir en rättvis final. Stefan Sauk som var en av favoriterna åkte ur förra veckan.. Kan inte säga att jag blev ledsen, han var inte min favorit. Men jag måste säga att han var jätte duktig
Ska jobba i helgen så det är väl dags att snart tänka på refrängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare