tisdag 16 mars 2010

Ledig tisdag


Leeeeddddiiiiiggggg!!!!
Fast en hel del att göra. Tvätt och pyssel hemma. Det kommer man inte undan, har inte skaffat mig hushållsnära tjänster än.
Tvätten höll på bli kvar i tvättstugan, det är jättebra att ingen kan komma in på min tvätttid men om det går över min tid och helt glömt bort tid och rum som jag gjorde idag så kan tvätten bli inlåst där. Nu hade jag tur och fick ut tvätten. Annars skulle jag inte ha nåt att sätta på mig imorgon, tror inte chefen skulle ha godtagit det som ett skäl för giltig frånvaro, vad tror du?
-Har kollat på Dawn French On Big Women på youtube. Gillar henne och hennes självdistans, något vi alla skulle behöva mer av. Många saker att lära sig och känna igen situationer i det här programmet för oss som har 'några' kilon för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare