tisdag 9 mars 2010

Sommar att se fram emot


Har precis kommit hem från StG, ska träffa min läkare nästa vecka och hon ville ha lite prover tagna innan. Det gick smidigt och smärtfritt, är svårstucken så jag var glad att hon som tog proven var duktig. Redan på första försöket lyckades hon.

Behöver jag säga att jag är glad att Jeff Bridges fick en Oscar igår morse, tror inte det.

En annan sak som gör mig glad är att Jackson Browne tillsammans med sin kompis David Lindley kommer till Cirkus i sommar Jag såg dem på Konserthuset för kanske 10 år sen, då var det bara de två men nu har det ett band med sig. Ska bli så himla kul. Funderar på om jag ska gå och se Kris Kristofferson också. Det skulle vara kul. Han kommer precis en månad efter till Cirkus. Det är en bra konsertlokal, lagom stor, det känns mer personligt då. Alltid kul att gå på konsert. Det kostar lite men om man inte unnar sig sånt man gillar vad ska man då göra med pengarna man tjänat ihop. En del köper dyra kläder och smycken, reser långt och mycket. Har inget emot nåt av det, men helst spenderar jag pengar på musik i olika former.

Nej nu ska jag ta och äta lite. Var tvungen att fasta inför provtagningen så nu kurrar det i magen.

Må så gott till nästa gång.

PS Du som går in här och läser får gärna skriva en liten kommentar. Antingen här eller via min mail. Adressen finns här ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare