fredag 30 oktober 2009

Fredagsfniss

Ingen av er har väl gått miste om allt knasigt man kan hitta på nätet. Roliga klipp på Youtube .
Badkläder för dem som inte vill visa mycket hud, eller min favorit Kissing on the first date.
Här diskuterar man om man ska kyssas första gången man går ut tillsammans, och framför allt HUR man kysser. Kan inte låta bli att asgarva. Jisses, vad sägs om att prova sig fram. Det har funkat förr och om du frågar mig tycker jag att det är ganska så trevligt ;-) Men det verkar som om man måste ha en manual till allt nu för tiden. Fy så trist.
Nu till nåt helt annat. Har varit till frissan idag. Det var skönt att bli av med mössan och få tillbaka volymen. Sen träffade jag min svägerska och min brorsdotter på stan och åt lunch tillsammans. För att senare ikväll hamna på Mongolisk restaurang med tre tjejkompisar. Det är alltid kul och komma ut och äta gott och prata om allt och inget. Tiden går fort när man har kul.
Imorgon hoppas jag att de som håller på att fixa innergården har ledigt så att jag kan få sova lite på morgonen. Nu har jag vaknat till oväsende redan klockan halv åtta på morgonen, inte det minsta skoj.
Nej, nu är det dags för sängen innan jag somnar med datorn i famnen.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare