tisdag 6 oktober 2009

Leaving on a jetplane

Så är jag nästan klar med all packning. Det är bara några få saker som jag inte kan packa förrän imorgon. Men det är så gott som klart så nu är det bara skolarbetet som ska var inne. Två maskiner tvätt och sen mot Skavsta.
Pratade med MOZ idag och hon hade ordentlig resfeber. Kan inte säga att jag riktigt drabbats av den än. Men imorgon så är det nog annorlunda.
Kolla att man har allt med sig, Pass, pengar och medicinen är viktigast. Kollar, dubbelkollar, trippelkollar, innan jag lämnar lägenheten. Sen skriver jag en alltid en checklista så jag får med mig det viktigaste. Det mesta kan man ju köpa på plats så det är ingen fara om man glömmer nåt.
Dags att sluta för den här gången. Få se om jag kommer åt en dator i Skottland där jag kan göra ett inlägg eller två. Om inte så hörs vi när jag kommer hem.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare