lördag 28 november 2009

I Am What I Am

Ibland har jag svårt att hålla mig för skratt.
Vissa människor tar fram det bästa hos en, en del tar fram det sämsta och en del tar fram den barnsligaste sidan hos en. När jag är tillsammans med 'Miss Lola' så fnissar vi bara vi tittar på varandra. Idag när vi slutade så frågade han, ja, 'Miss Lola' är en han, om jag skulle åka mot stan och föreslog att vi skulle göra sällskap. Det tyckte jag att vi skulle göra och jag föreslog att vi kunde hålla varandra i hand. En av våra kollegor tittade då lite snett på oss. För det är ju så att 'Miss Lola' är gay plus 23 år yngre än jag. Alltså skulle jag kunna vara hans mamma. Men vad bryr vi oss. På väg mot stan skojade vi att vi skulle förlova oss, med texten I Am What I Am 2009-11-28 ingraverat. Fånigt jag vet, men det skulle vara kul att se folks min. Eller sätta ut det på Facebook och skriva att man har ett förhållande och sen när de skulle förstå att det vara vi. Gud så underbart fånigt.
Så mina vänner, ha roligt och skratta medans ni kan. Strunta i vad andra tycker, de är bara avundsjuka tråkmånsar. Imorgon kan ni vara bittra tanter och gubbar som bara hittar fel hos sig själv och andra. Låt inte det bli så.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare