söndag 1 november 2009

Ut ur töcknet


Kan nån förklara vad jag tänkte igår när jag valde den bilden....
Nåja, det är mänskligt att fela, hoppas jag.
Första november, mindre än två månader kvar till jul och det är dags att börja tänka på julklappar. Plus att hitta saker till vilddjurens kalender 2 x 24 småpaket. Inte så lätt ska gudarna veta, om du har några förslag så tar jag tacksamt emot dem. SysterYster och jag brukar försöka att hjälpas åt med denna mission. Det ska inte vara stort eller speciellt dyrt men just att få ihop saker som passar dem så att ingen känner sig förbisedd. Unga fröken är förtjust i allt som glittrar och Unge herrn gillar bilar och liknade saker. Det är bara att sätta igång och gå på skattjakt.
Dags för lite skolarbete. Vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare