tisdag 17 november 2009

Törnrosa, ett slott och en prins

Det är vad min treåriga systerdotter vill ha av tomten. Själv nöjer jag mig med det sistnämnda.
Storebror har alltid varit fascinerad av motorer och bilar, önskar sig en processor, en typ av skogstraktor. En sån som morfar brukade köra, att leka med. Nu har jag redan fixat hennes presenter och det är inget av det hon önskade sig. Men unge herrn ska jag fixa presenter till
Jisses,vad trött jag var igår när jag skrev här. Glömde nämna att konserten var mycket bra och den fick faktiskt 4 + i Aftonbladet. Det var riktigt röj ute på golvet där jag befann mig. Folk sjöng med och det var en härlig stämning. Så där som det ska vara på en bra konsert.
Den här veckan jobbar jag bara idag. Imorgon och på torsdag är jag i skolan, sen har jag semester på fredag och har sen en ledig helg. Underbart.
Dags att göra lite nytta.
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare