söndag 29 november 2009

Nästan framme


Det är bara en dag till innan jag slipper gå till jobbet på tre hela dagar. Ledig på tisdag och sen skola onsdag och torsdag. Sen 07.00-15.30 på fredag för att sen vara ledig till helgen.
När jag kom hem så var Robin HoodBBCEntertainment kanalen så jag kollade lite från och till. Mest väntade jag på att Sir Guy aka Richard Armitage skulle dyka upp. Måste säga att Robin Hood inte är min grej. Det är nog mer en serie för killar. Det var kul att ha sett den, men inte nåt jag kommer att springa hem för att se. Killen är snygg, ja visst, men tack och lov är det inte allt.
Hur många gånger har man inte pussat det man trott varit en prins men det visat vara en groda om man haft tur, men minst lika ofta en padda. Guld är inte allt som glimmar.
Så nu är dags för lopplådan .
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare