fredag 4 december 2009

Ett års dagen.


Vid den här tiden förra året hade jag precis kommit upp på avdelningen på StGöran. Jag kommer ihåg att jag sa 'Oh Shit' när Usk:an Katarina sagt att mitt blodtrycket var 300/150. Jag kommer ihåg den nybakade SSK:an, tror jag, som kämpande för att sätta en infart. Han var ursöt, han var nog inte 30 fyllda, och jag tror att hans kollegor ville sätta honom på prov. Hur han än försökte så gick det inte stackare.. JJ, jag förlåter dig. Ja, man lägger väl söta pojkars namn på minnet, konstigt vore det väl annars. Nu tror jag väl inte att han var så intresserad av tjejer, det var i alla fall det intrycket jag fick, Miss Lola, det skulle varit nåt för dig.
Vägen hit fram tills idag har varit intressant, jobbig, rolig och lärorik.
Nog om det.
Hade ett givande samtal med en kompis idag där vi ventilerade både stort och smått. Skönt att såna vänner.
Ska nog ta mig till Kista mässan i helgen där de har Jul- och Hantverksmässa , med bl.a. chokladprovning. Det kan ju inte blir mycket bättre eller hur. Men jag borde göra klar julshoppingen. Nu har jag väl inte mycket kvar men det kan var skönt att få det gjort.
Ha det bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare