söndag 6 september 2009

'Förälskad' och frustrerad


Det är väl ingen hemlighet att jag ska åka till Skottland om en månad. Så jag blev glatt överraskad när jag såg att SVT Skulle visa en serie "Mitt nya liv i Skottland."
Monty Halls, på bilden ovan, har tidigare varit med i Royal Marines och numera om jag har förstått det hela rätt så åker han ut på olika expeditioner för något brittiskt tv bolag. I den serien så ska ha bo ute på en udde på Västkusten i Skottland 5 timmars väg från Glasgow i sex månader. Han har hittat ett hus/ruin som han fixat så att han kan bo där.
Där skaffar han sig får, höns och odlar grönsaker för lite själv hushållning.
Gillar såna program, det har gått ett likanade program om en kille som flyttar ut på landet någonstans i England på Discovery.
Tillbaka till Skottland. Först och främst är Skottland så vackert, sen gör det förstås inget att Monty är snygg, eller hur damer?
Tänkte jag skulle se gårdagens avsnitt på nätet men de har inte lagt ut det på play än, så jag får väl vänta tills imorgon, frustrerande
Börjar komma på fötterna men stannar hemma imorgon.

1 kommentar:

  1. tack :)

    Haha ja, stackars marcus som kommer få släpa runt på min kamerautrustning, för att bära den själv - det finns inte :P

    SvaraRadera

Räknare