måndag 7 september 2009

Måndag

Nu börjar jag bli trött på allt snorande och snörvlande. Är inne på dag sex och det har blivit något bättre men jag tycker trots allt att det ska ha blivit betydligt bättre än så här. Är alldeles för otålig för att inte må bra.
Har varit ner till centrum och handlat lite. Köpte sushi och bad om extra wasabi, den gröna pepparroten som rensar de flesta kanaler kan man tycka, men blev inte riktigt nöjd för jag tyckte att den kunde ha varit mer effektiv.
Har också tittat på 'Mitt nya liv i Skottland' på nätet. SVT Play är en fantastisk grej. Att kunna gå in och titta på olika program när man själv har möjlighet gör att man inte behöver missa favoriter. Sen kan vem som helst gå in och kolla. Min kompis MrsG som bor i USA kan kolla svensk tv över nätet. Tyvärr är inte de amerikanska kanalerna lika generösa, då är det tur att Youtube finns, och att det finns de som lägger ut saker där.
Dags för horisontellt läge.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare