fredag 18 september 2009

Gott & Blandat


Godis är gott
Så kom min vinst idag, 5 kg Gott & Blandat. Himmel det är mycket godis det mina vänner. Ska jobba extra på söndag så det blir flera påsar som följer med dit. Tror att det är 5-6 olika blandningar, men mest original Tror det är 25-30 påsar.
Har skapat en påse till min systers barn som jag kallar Vilddjuren. Allstå både godisblandningen och även syskonbarnen. Skickade iväg ett paket igår för unga fröken fyller 3 år på måndag. Min syster skulle jobba sent så jag har inte hört om det kommit fram än.
Imorgon ska jag gå på bio min brorsdotter ska bjuda mig. Vi får se vad det blir för film. Spännade.
SVT visade Dirty Dancing i kväll, tänk om man kunde dansa så. Tycker att det är roligt att dansa men jag kan inte säga att jag är duktig på det.
På söndag ska jag gå och kolla upp ögonen så att jag får glasögon, nu måste jag gå så att jag ska kunna läsa utan att överanstränga ögonen.
Mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare