torsdag 10 september 2009

Torsdag trots allt



Himmel vilken vecka.

Singing Bee i tisdags, Hairspray igår och Singing Bee ikväll igen, du kan tro att jag är överlycklig att jag inte har något för mig imorgon kväll.

Har skrivit tystnadslöfte om Singing Bee, vem som är med och vem som vann så detaljer får jag gå in på när programmen sänds. Kan bara säga att det är kul men ack så segt på tv inspelningar. Roligast är när det oväntade händer, eller konstellationer man inte räknat med.

Hairsprays främsta behållning om du frågar mig är Rolf Lassgård och Morgan Alling. Deras samspel är underbart. Helt klar sevärd men som Singing In The Rain är den definitivt inte.


Jag är helt slut som artist och eftersom jag börjar kl 7.00 imorgon så är det bäst att jag tar mig till sängen snarast.

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare