lördag 19 september 2009

Lördags godis

Idag har jag och min brorsdotter varit på bio. Vi såg en romantisk komedi, med betoningen på komedi The Ugly Truth.
Inget att springa till bion för att se, men hjälp vad vi skrattade, så när den kommer på tv ska ni absolut se den. En varning bara det kan förekomma underbältet skämt så är man känslig så ska man skippa den. Hade med mig biogodis, hade en av varje sort dvs 5 påsar godis att avnjuta.
Sen gick vi på Jensens och åt oss mätta. Tack än en gång för maten!
Imorgon ska jag jobba extra 07.30-14 pengarna kommer väl till pass men tycker inte att det är så kul att jobba på min lediga dag. Ska ta med mig godis till jobbet så blir jag av med lite av det. Om jag räknade rätt var det 34 påsar allt som allt. Ni förstår att det är nog och alldeles för mycket för mig. Så de blir nog glada hoppas jag.
Nej, nu ska jag fundera på refrängen.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare