onsdag 23 september 2009

Så var det fixat


Provet gick hyfsat, hade panik... Det är ju hundra år eller så sen jag suttit på skolbänken, så det låste sig totoalt. Nåja, det ordnar sig.
Efter det var jag till optikern, de har visning på nya bågar och i samband med det så har det specialerbjudande och 'bjuder' på ena glaset. Hittade i alla fall ett par snygga bågar från Marc by Marc Jacobs. 4900 kr allt som allt tack. De skulle bli klara när jag är i Skottland så jag köpte ett par billigare läsglaögon för 159 kr så att jag klarar mig tills dess. Hjälp vilken skillnad.
Pratade med min systerdotter idag. "Katarina, jag har jordgubbsdricka. ." Sen fick jag inte mycket annat ut ut henne. Kan inte tro att det är tre år sen hon föddes. Hon pratar bättre och bättre för varje gång man pratar med henne, allting går så fort. Trist att jag måste vänta 3 månader innan jag får se henne igen.
Förra veckan tog jag en Lotto kupong med 4 rader och joker, då vann jag 200 kr på jokern och så förlängde jag den ytterligare en vecka och så vann jag 107 kr på Lotto 2. har verkligen haft tur i spel på sista tiden. Ja, jag vet det är inga stora saker men bara att vinna är kul.
Ska lägga mig, det är skola imorgon och jag måste se till att jag är pigg då.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare