fredag 25 september 2009

Fredagspromenad

Det var bra länge sen jag var ute och promenerade det har varit mycket annat.
Men jag behövde det, för att få ut all aggression. Jobbet även den här gången, jag blir inte klok nånstans. Ska ta det med ansvarig på måndag kan du vara säker på. Har man haft argument med divisons chefenSSAB så är väl ett äldreboende piece of cake. Jag ska lägga in en beställning p en härlig stroke, det är väl det de vill.
Har nu skaffat en ny bärbar telefon, och sen kom jag på att den ena av de som lagt av behövde nya batterier så nu har jag två telefoner på laddning så det ska bli bra imorgon. Den andra som la av är det ingen vits att köpa batterier till, det var en billig variant så den hamnar i telefonhimlen, om det nu finns en sådan.
Upp tidigt imorgon så dags för sängen.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare