måndag 29 juni 2009

Festen/semestern är över

Hjälp, jag tror jag flyter bort i värmen. Har inte gjort många knop i helgen. Var ute hos KVs pappa i lördags och där satt vi i skuggan och åt lunch. Trevligt.
Igår gick jag ut på min promenad vid 19 tiden och då var det fortfarande så varmt att man inte behövde jacka, inte ens t-shirt.
Upp till 25 grader tycker jag är ok, men varmare än så är på tok för varmt för mig.
Så är jag åter tillbaka till verkligheten har jobbat kväll idag och gör så imorgon igen. kan inte säga att jag längtat men samtidigt vem vill vara arbetslös, inte då jag i alla fall.
Dagens höjdpunkt var när jag fick ett sms från min brorsdotter som idag fått ett paket från Icakuriren med smink från Isadora. Som jag nämnt tidigare så gillar jag att delta i olika tävlingar på nätet. Nu så hade jag skickat in i hennes namn och hon vann, jättekul! Hon blev jätte glad för hon gillar ju smink och kläder. Krävs det inte mer för att göra nån glad så är det väl bra.
Däremot är jag besviken på både Norrländskan och Kuriren som näe de skrev om Boden Alive bara nämnde att det varit slagsmå i ett av öltältena istället för att berätta något om musiken. Men däremot skrivit spaltmeter om Kirunafestivalen och Kalott jazz och blues i Haparanda/Torneå. Varför inte skriva om unga förmågor som försöker att göra sin stämma hörd.
Dags för lopplådan. Mer senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare