söndag 21 juni 2009

Solig söndag


Solen lyser men vinden är fortfarande nordlig. Inte kul. Men det kunde ju vara som förra sommaren då det regnade varenda dag jag var här. Min brorson är sångare i ett band, The By The Way Band. De ska sjunga på Boden Alive på lördag och igår fick de även förfrågan om de ville vara förband till Markus Fagervall på fredag. Naturligtvis tackade de ja. Det är kul för de är inget coverband utan skriver sitt eget material, klicka gärna på länken ovan där finns det tre av deras låtar man kan lyssna på. Håller alla tummar och fingrar och tår att det ska gå bra. Annars är det tyst nu när alla åkt. Ingen som kommer och vill leka på morgonen, eller se på Blixten. Blixten det är mitt fel, jag vet. När unge Herr E var drygt kom Bilardvd. Jag hade sett den på bio och tänkte att denna biltokiga killen skulle gilla filmen. Gissa om han gjorde och nu så vill lillasyster, 2 år och 9 månader idag, se Blixten hela tiden. Eller Lejonkungen eller Ariel(Lilla Sjöjungfrun). Min brorsdotter var en 4, 5, 6 år när Lilla sjöjungfrun kom på video och blev snabbt en favorit. Hon kunde filmen fram och baklänges, och vi var tvungna att se den massor av gånger. Någon som känner igen sig måntro?

Dags för min date med John B. Lund. Titta, kom och titta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare