tisdag 16 juni 2009

Ovanför polcirkeln 22:15



Då var jag framme och semestern har på allvar börjat.
Allvaret började när jag missade den sista bussen som passade ihop med flygbussen och tänkte 400 kr åt h*****e i taxi pengar. Men när jag kom upp från t-banan så kom det precis en ledig taxi och jag hann till flygbussen. Så det blev 210 kr allt som allt.
Mötte faster vid tåget, checkade in vårt bagage tog oss lite pizza. Sen så bar det av med Norweigan.
Mamma och Pappa fanns där på Kallax flygplats när vi kom fram så det var skönt
Annars har dagen varit bra.
Mer äventyr imorgon!


2 kommentarer:

  1. Tack :)

    va härligt att åka uppåt i landet. jag vill också.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har det himla skönt och njuter av semestern! Glad Midsommar på dig!
    Kram MrsG

    SvaraRadera

Räknare