onsdag 3 juni 2009

Tokigt väder och tråkig tv-kväll

Kan inte säga att jag blir klok på vädret. Igår regnade det och imorse så var det grått och regnet hängde i luften. Sen nu på eftermiddagen så tittar solen fram, men nu så verkar himlen bli mörk igen. Det ska tydligen regna resten av veckan, urbota trist. Det är Smaka på Stockholm i helgen och då hoppas jag på uppehåll så att jag kan åka in och prova på nåt nytt.
Igår morse frågade min kollega 'Har du vunnit nåt på sista tiden?' Och det hade jag ju inte, men gissa om jag blev full i skratt när jag öppnade min mail och såg att jag vunnit biljetter till Lewis Black en amerikansk Stand Up komiker på fredag. Vet inget om honom, ska kolla in några länkar
Vexy's pojkvän skickat via Facebook. Ska i alla fall bli kul, speciellt som jag ska gå med CG. Vi har nog inte träffats på ett år eller så. Vi har haft fullt upp båda två så det har bara blivit så. Men nu ska vi alltså träffas. Är det inte bra så har vi i alla fall inte betalat nåt.
Min grav lediga kollega som skulle komma förbi för ett par veckor sen dök upp till lunch idag. Hennes lille parvel har hunnit bli 11 månader nu, han var hur söt som helst. Han var inte det minsta blyg eller mammig så vi var flera som fick hålla honom. Sånt gillar jag.
Idag tillkännagavs årets sommarpratare . Det finns flera som jag kan tänka mig att lyssna på. Vissa blir man glatt överraskad och andra...gäsp.
På återseende.

1 kommentar:

  1. Hej!

    tänkte be dig om en liten tjänst när du är nere på stan och strosar och har vägarna förbi Yves Rocher.

    Finns ett märke där som heter Plaisirs Nature och har parfym, tvål schampo etc. Jag letar som en tok efter parfym, duschshampoo och hårshampoo i den serien som luktar COCOS.
    Kollat på hemsidan, men dom har inte just den lukten i sortiment - tänkte om du kanske kunde kolla i sthlm, och om det finns köpa ut åt mig?

    SvaraRadera

Räknare