tisdag 23 juni 2009

Regnbågens löfte

Kallar jag den här bilden som jag tog idag. De har en fototävling på Svenska Spels hemsida som jag tänkte att jag kunde skicka in ett bidrag till. Nu vet jag att jag inte är nån proffsfotograf på långa vägar men tyckte bara att det kunde vara lite kul. När min bild kommer upp på hemsidan så får ni gärna rösta på den. Annars kan ni skicka in era egna bidrag. Har man inte provat kan man inte vinna. Igår när vi var på Konsum så hade de en tävling där man kunde vinna en korg med Werthes orginal godis. Min pappa gillar dem så jag lämnade ett bidrag i hans namn så får vi väl se om min motivering är det vinnande bidraget. Skulle vara kul.
Idag har vi haft middag för min farbror och faster och lite annat löst folk. Det blev älgkött med potatismos gjort på mandelpotatis och sen en paj med jordgubbar och rabarber. Mums!
Min farbror fyller år imorgon så jag och min faster har tänkt att hissa flaggan innan han stiger upp för att överraska honom.
Annars så är det bara två dagar innan jag åker hem till mig. Det är både tråkigt men samtidigt skönt. Det ska väl också tilläggas att det nog är säkrast om jag ska gå ner i vikt att jag flyr fältet snarast. Visst jag har gått fyra dagar av sju men däremellan har jag ätit allt möjligt gott.
Nej, nu har det precis blivit onsdag och det är dags att sova.
Vi ses.

PS Min bild finns nu på SvSp hemsida, rösta gärna om du tycker att bilden är bra.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Räknare