måndag 1 juni 2009

Måndags promaenad


Idag har jag tagit en tur ut till Haga igen. Lugn, ingen alkohol, så det gick bra.

Det var min andra gång ute på Haga så jag tog en promenad och tittade runt lite mer. Nu kom jag iväg så sent så jag fick mig en 40-50 min promenad. Nästa gång ska jag försöka komma ut från morgonsidan så att jag kan gå runt Brunnsviken.. Nån som känner för att göra mig sällskap?

Det var skönt att bara ta dagens promenad på ett helt annat ställe än där jag brukar gå. Lite omväxling skadar inte. Några andra promenadstråk du kan rekommendera?

Jobbar tisdag till fredag, morgonpass hela veckan. Imorgon ska jag på mamografi. Är det nån som kan ge mig en rimlig förklaring till varför vi måste betala för det men inte när vi tar cellprov? Båda kan ju förhindra mycket elände och lidande. Plus spara en hel del pengar till staten.
Telefonen ringer, mer imorogon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare