fredag 12 juni 2009

Vart tog solen vägen

Inte mycket spännade har hänt sen sist. Idag har det vräkt ner regn. Tur att jag har ett jobb som gör att jag kan vara inomhus.
Börjar sakta men säkert planera allt jag ska ha med mig upp till bushen. Ett besök på IKEA och sen är allt fixat som jag ska ha med. De hade Älg-pasta som jag tänkte att ta med till min pappa och vilddjuren. Både de stora och de små. Kan tro att mini vilddjuren, speciellt då storebror 4 år, tycker att det är tokigt med pasta som ser ut som älghuvuden. Antagligen åker jag dit direkt efter jobbet imorgon, så har jag gjort bort det.den här helgen.
Annars är det bara jobb som gäller. Jag hoppas att för er som är ledig att det ska vara lite upprhåll i alla fall.
Bara två arbetsdagar kvar till semester, toppen.
Men nu är det dags för sängen. På återseende.

PS hoppas du ska gilla de 'nya' låtarna jag lagt till på min playist här. // K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare