måndag 17 augusti 2009

Ett maskformigt bihang


Fick ett sms från min syster "Slå mig en signal. Jag är hemma." Hade just pratat med en fd kollega som skickat ett sms och mådde dåligt. Inget som jag kunde göra nåt åt, bara lyssna.
Så kom då sms:et från syrran, vad har nu hänt, tänkte jag. Mamma hade åkt in med ambulans och syster yster hade inte riktigt koll på vad som hänt men bara att hon mått illa och då åkt in. Senare pratade hon med pappa, och de på ambulansen hade trott att de handlade om en blindtarmsinflammation. I nu läget vet vi inte så mycket mer. Men om det nu är blindtarmen så är det ju ett smärre ingrepp. Men jag vet bättre imorgon.
Nåja, hon är ju på sjukhus så jag kan inte göra så mycket mer. Hoppas bara att det går bra, det tär på en när man har föräldrar som är sjuka. Vet att numera har man de bara till låns, och är tacksam för att ha båda kvar.
Som du nog förstår har jag inte mycket mer att tillägga just nu. Nu ska jag försöka få mig några timmars sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare