måndag 3 augusti 2009

Happy or just gay?

Graham Norton Stephen Fry

Två av mina favoriter är Graham Norton och Stephen Fry. Båda är öppet homosexuella, gay, eller bögar om man så vill.
Hur kommer det sig att så många i underhållningsbranschen är lagd åt andra hållet, undrar jag.
Stephen Fry är en av Englansds mest kända skådespelare, han har även skrivit flera böcker. han har en stil som jag gillar. Han är smart, men också underfundig. Såg ett program igår på Kunskapskanalen där SF hade gjort ett program om AIDS, och för ett halv år sen två program om att vara bipolär(manodepressiv). Han är intressant och intresserad på samma gång, om förstår du hur jag menar?
Graham, å andra sidan, är flamsig och extrovert. Han har de mest obskyra gäster i sin/a show/er. Men också kända skådespelare och artister. Bland annat har Donny varit med i hans program tre gånger. De är som två fnissande skolpojkar när de är tillsammmans. Det lyser bus och jäkelskap ur ögonen på dem. Ska väl nämna att i program två med Donny så pratade jag med Graham live, och sa "Hello" till Donny. Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt . Som tur var Flickorna V, alla tre, och höll koll på mig så jag inte flippade ut totalt.
Jag ska erkänna att jag inte riktigt kan förstå det här med attraktion av det egna könet. Men därmed inte sagt att jag tycker illa om de som är homosexuella. Har jobbat med flera bögar och flator genom åren och det har inte varit konstigare än att jobba med Kalle eller Stina som tycker om varann.
Har varit hemma från jobbet idag och ska vara det även imorgon. Hade tryck över bröstet igår och har känt av det lite grand idag så jag ska ta det lugnt. Hälsan går före jobbet alla dagar.
Nej, nu ska jag ta och titta en stund på tv innan det är sängdags.
Tack o Hej!

1 kommentar:

  1. tack - denna var dock långt ifrån den bästa. Bra men inte den bästa :)

    Nehe, dags att ta tag i att packa väskan till riga kanske?

    SvaraRadera

Räknare