onsdag 19 augusti 2009

Natti, natti

Här är min dag i bild.
Mycket av dagen har gått till att prata i telefon. Med mamma, och andra medlemmar i familjen. Skönt att kunna stämma av med varann och veta vad som händer. Som det ser ut just nu så kommer hon att bli kvar tills torsdag eller fredag. Skönt, då vet jag att hon har folk runt ikring som kan hjälpa henne.
Sen vann ju KV Hairspray biljetterna. Men inte bara det. KV, unga Frk V och jag vann biljetter till Singing Bee Celeb. Så nu har vi 6 biljetter den 8 september på mitt på dagen och unga frk hade fyra stycken tills den 10:e. Så det kan bli. Om du kan gå vid 14 tiden den 8:e, tror att jag kanske ska ha en eller två biljetter över. Du hittar min mailadress under min profil. Eller lämna ett medelande här under kommentarer.
Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare