torsdag 6 augusti 2009

Varför?

..ska jag behöva gå och lägga mig, vill inte sova.
Jag vet att jag borde men det är betydligt roligare att surfa runt på Youtube. Har ni också märkt hur lätt man blir fast där. Man börjar med att söka på nåt och helt plötsligt så har man bytt ämne, musikstil eller person. Jag kan sitta i timmar och kolla in olika klipp. Saker man sett men det var år och dagar sen sist. Eller så kommer det upp nåt i marginalen som verkar intressant.
Imorgon ska jag och KV och hälsa på en väninna som vi inte sett sen förra sommaren. Hon bor på andra sidan av stan och har tre barn under 10 år. Det är inte så att hon har alltför mycket tid för sig själv som de flesta småbarns föräldrar. Det ska bli kul att träffas. Sen har jag ledigt tre dagar, helt öppna för allt eller inget. Skönt.
har haft premier för mina Beach Crocs (färg: Cotton Candy) på jobbet. Ja, jag vet att de inte är snygga, men de är praktiska på jobbet. Man kan få allt och inget på sig och då är det bara att spola av dem. Toppen. Sen är det kul med en ny färg för mina tanter och farbröder kommenterar alltid de olika färgerna. Alltid en bra ingång på en diskussion.
Nej, nu MÅSTE jag dra mig mot sängen så jag får någon sömn överhuvudtaget.
Till sist Grattis till Unga Frk V som fyller år idag. Hoppas du kan köpa kameran du ville ha.
Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare