lördag 1 augusti 2009

Nu är det lördag igen

Hade massor av planer för denna lördag. Men jag blev fast på king.com en spelsite, med massor av roliga spel.
Inte speciellt produktiv skulle man väl kunna säga men det får väl vara så.
Imorgon får jag ta itu med de sakerna som jag skippade idag. En lång promenad ligger högt på morgondagens agenda. Ska sen köpa hem räkor till måndag kväll när KV kommer över för videokväll. Bäst att köpa dem imorgon så hinner de tina klart. Har inte råd med färska.
Ikväll visar 4:an en gammal klassiker Snuten i Hollywood med Eddie Murphy. Det är verkligen reprisernas årstid sommaren. Sen kör ju SVT, 3:an, 4:an och 5:an samma filmer om vart annat, vilket är urtrist.
Engelska deckare däremot tar jag gärna en titt på. Är det någon som kommer ihåg "Hemliga Armén" som de sedan gjort parodi på i "Allå, allå, 'emliga Armén" Den gick på sommar kvällarna när jag var i tonåren. Den såg jag fram emot varje vecka med spänning.
Nej nu ska jag kolla hur det går för Rosewood o Taggard när de ska hålla ett öga på Alex Foley, som om jag inte vet det....
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare