lördag 8 augusti 2009

Min IPod och jag

Jag skaffade mig en iPod för ett tag sen och jag försöker att bygga upp ett ganska varierat bibliotek av musik att lyssna till. I beskrivningen står det att man ska få in ca 2000 låtar(8 gb) på den. Men just nu har jag 929 låtar och då har jag inte en gig kvar. Kanske finns det ett program att komprimera så att jag får plats med mer låtar men jag vet i sånt fall inte var, eller hur.
Kör oftast på shuffel, vet aldrig vad som kommer här näst. Det är skönt att det är olika typer av musik och låtar. Tycker det skulle bli rätt trist om jag bara hade en artist eller musik stil.
Picknick imorgon. Ska hinna ta mig in till centrum och införskaffa de sista sakerna. Så det är bäst att jag går och lägger mig så att jag orkar upp.
Mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare