fredag 10 juli 2009

16 timmar kvar

Innan jag får helg. Börjar dock kl 07.00 imorgon. Inte kul precis, men nu är det min tur imorgon att börja sju.
Har jobbat kväll idag igen och ikväll gick det mycket bättre än igår. Då var jag helt slut. Inte så att det inte fanns mindre att göra men däremot så var det lugnare på något sätt.
Innan jag skulle iväg till jobbet fick jag ett sms av min brorsdotter. Hon kommer ner till Stockholm nästa månad för att inleda sin magisters examen. Hon försökte förra året men kom inte in. Det senaste året har hon bott hos sina föräldrar och tagit enstaka kurser och jobbat på COOP. Men nu så kom hon in, jättekul.
Annars har det varit soligt på eftermiddagen. Nu börjar nog de flesta att längta efter solen igen kan jag tro.
Lördags rapport imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare