söndag 5 juli 2009

Hej!

Söndag kväll och snart är helgen över.
Idag var det bara 13 grader på morgonen, vilket var skönt efter alla dagar som vi svettats ihjäl på jobbet. Senare när solen kom fram var det varmt i solen. Det behöver inte vara kylslaget för att jag ska bli glad. Men om det är lite svalare på morgonen så är det oftast lite skönare jobb temperatur på dagen.
Imorgon ska jag till StG för att få en mackapär som visar om jag lider av sömnapné. Ska ha den imorgon natt, sen ska jag lämna tillbaka den på tisdag morgon så får jag väl ett utlåtande sen. Snarkar gör jag visst säger de som vet. Inte vet jag, jag sover. Sen att inte andra gör det, ska det vara mitt problem, inte mycket.
Det är obligatorisk med fika en av mina helgdagar. Eftersom jag jobbade kväll igår så blev det idag. En av våra timmisar och jag beslutade häromdagen att vi skulle ha fruktsallad. Så sagt och gjort frukt inhandlades och därtill vaniljglass, mums! Frukt verkar vara nåt som de flesta äter och nu när det finns så mycket härligt i fruktdisken är det lätt att få till det.
Annars har det inte hänt nåt spännade. Det är väl på tisdag när jag får läkarutlåtandet.
Hoppas att du haft en mer händelserik helg än jag. Nej ikväll blir det en tidig kväll. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare