fredag 10 juli 2009

Musik och Motion

Himmel så det regnat idag. Hoppas nu bara att det ska bli soligt till helgen då vi åker till Parkens Zoo i Eskilstuna för att se på EMD och kanske en och annan tigerunge. Vad vet jag.
KV o jag har väl mest riktat in oss på en picknick men Unga Frk V tänker nog mest på Erik kan jag tro.
Jag har lagt in en massa låtar på min iPod och nu ska jag försöka sätta ihop en bra blandning för mina promenader. Det ska vara fartfyllt, glatt och trallvänligt. Några exempel som jag kan tänka mig är Addicted To Love med Robert Palmer, 9 to 5 med Dolly Parton. Har du några förslag på några låtar du tycker att jag ska ta med. Ska nog få ihop en bra blandning till slut. Men förslag på låtar är alltid välkomna.
Annars har jag varit så trött de två sista dagarna. När jag skulle gå hem idag så var jag så trött och slut att jag bara ville gråta. Det är inte kul. Jobbar kväll imorgon också men då slutar jag i alla fall 21 istället för 21.30. En halv timma gör så mycket. Ska kolla mitt blodtryck imorgon så får vi se vad det säger. Vill inte bli sjuk igen.
Dags för sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare