onsdag 1 juli 2009

Gå bort


OK så jag lusläser inte varje papper som jag får hem i brevlådan, så visst har jag kunna missa förändringen i comhems utbud som gör att jag inte längre har några andra kanaler än 1:an, 2;an och TV4. Men vad jag mest kommer ihåg var en påstridig kille som ringde och skulle proppsa på mig den ena o den andra utan att förklara varför. Jag bad honom att skicka ett brev istället för jag var så trött. När han trots det insisterade på att berätta allt för mig men långsamt då slängde jag bara på luren. Om han istället hade börjat med att du har väl fått information om förändring i ditt utbud och det här är vad det innebär för dig så hade jag kanske lyssnat. Hon i supporten var inte det minsta intresserad av mitt klagomål. Fast det är de ju aldrig, det borde jag veta....Suck!
Till nåt helt annat, vädret. Fy så fuktigt det varit idag. Hjärnan har haft härdsmälta idag. Hur något har funkat förstår jag inte. Men det har gått hyfsat bra i alla fall., det kanske beror på att alla lidit av samma 'åkomma.' Skulle tycka att det skulle var skönt om det ville åska ur den här fukten och regna en dag eller två och sen sol igen.
Under min semester har jag ätit allt och inget och det syntes på vågen. Så det är tillbaka till en något mer restrektiv diet, och promenader. Maten är det väl inte några större bekymmer med men det är promenaderna som är så tråkiga. Nu har jag skaffat mig en (grön) iPod och så nu ar jag inga ursäkter längre. Jag hittade en blogg som får mig att skämmas över att jag gnäller. Ryan ska springa från Amsterdam till Aten. Läs här så får du se vad jag talar om.
Har inte tippat keno på länge, så jag lämnade in tre rader för en vecka idag. Vad händer, jo jag vinner 50 kr idag. sex dagar kvar och mer möjligheter att vinna fem kronor eller så. Nåja, lite spänning är väl aldrig fel.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare