torsdag 2 juli 2009

Härdsmälta


En del älskar värme, kan inte säga att jag är en av dem. I alla fall inte sån värme vi har just nu. 20-25 grader varmt är ok för mig men den här värmen håller på att ta kål på mig. Orkar inte göra nåt. Och om man försöker göra nåt så håller man på att svettas bort.
Har inte tänkt några konstruktiva tankar som helst idag. När man blir svettiga av att bara sitta och man inte befinner sig i en bastu då är det på tok för hett.
Det enda jag gjort är tvättat och svurit åt att det än en gång var någon jeppe som lämnat sin tvätt i 'min' tvättstuga. har faktiskt ringt till fastighetsskötaren och klagat, vilket jag inte brukar göra. Men jag blir så trött på att inte min tid är respekterad. Nästa gång slänger jag tvätten i soptunnan.
Mer en dag då jag har tänkt åtminstone EN klok tanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare