lördag 11 juli 2009

Grattis Pappa!!


Så här stod i ett mail min pappa fick idag.
Hej och grattis! Du har vunnit en Godiskorg från Werther´s Original här på Coop Konsum Överkalix. Du är välkommen att hämta den vid tillfälle //Birgitta och Anette på Konsum När jag var hemöver var vi och handlade och där såg jag en tävling att man kunde vinna en korg med Werther's Orginal. Min pappa gillar dem, så lånade jag en penna av min faster och fyllde i talongen. Det var några enkla frågor och sen skulle man motivera varför. Som tur var så var det en vinnande motivering. Jag tycker att det var toppenkul. Kanske inte någon stor vinst men en vinst i alla fall. Grattis världens bästa Pappa! Annars har det gått bra. Jag och "Miss Lola" (se inlägg Torsdag 11 juni) har haft fniss attacker och dummat oss på Facebook. Jag har varit ute och promenerat, vilket var väl behövligt.
Nu väntar jag bara telefonsamtal från Tobbe Blom där han säger att jag vunnit på Sommarkrysset. Tror knappast det.
Imorgon är det Eskilstuna, Parken Zoo och EMD.
Mer då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Räknare